Godmorgon!

Det blev ju inte många inlägg igår om man säger så. Men jag hade verkligen inte tid. Var knappt hemma igår.

Var i skolan mellan 8.25-14.00 sen körde jag hem och satt mig här vid datorn lite och fixade med annonsen på blocket och sen åkte jag och mamma till stan med 14.30 bussen så var vi där typ till 16.00. Jag köpte två böcker på bokrean, Ondskan för 39 kr och Irene Huss för 59 kr. Sen köpte jag lite kläder också eftersom jag fick 250 kr för mina stövlar jag sålde så jag köpte en fin skjorta på H&M för 249 kr och 2 tröjor på Gina Tricot, skönt med lite vårkläder. Sen körde jag snabbt hem och åt Lasagne och sen körde Pappa mig till Karolina på kvällen så var jag där till 23.00 sen när jag kom hem så tänkte jag skriva till er men det gick inte att komma in på blogg.se så jag såg Irene Huss (andra filmen) med mamma och pappa :) Den var riktigt bra precis som den första.

Igår hade jag även omprovet i matte, det kändes bra. Tror faktiskt jag har rätt på allt, hihi :) Pernilla hjälpte mig i kiosken :p haha.

Idag vaknade jag av att pappa väckte mig 09.45 så gick jag upp och åt frukost och läste tidningen och sen gick jag ut och sålde. Förresten så har jag beställt en Ipod 8GB nu på aftonbladet :) Jag har kommit upp i dom poängen så nu är den på väg hem till mig. Ska försöka sälja min gamla, så är ni intresserade så skriv till [email protected].

Igår fick jag även sålt mina två gitarrer för 700 kr :) Lite billigt jag vet, men jag trodde faktiskt inte jag skulle få sålt dom så jag satte ett sånt lågt pris men det skulle jag inte gjort. Men jag behöver pengarna så jag är glad nu :)

Idag blir det nog inte så mycket bloggande förrän ikväll. Ska träna kl 12-13 sen ska jag hem snabbt och duscha och byta om sen ska vi på kalas hos min mormor och morfar för min kusin som har fyllt 28 år och där ska vi vara 14.00. Så vi är väl där några timmar sen är det ju MELODIFESTIVALEN MED CAROLA ikväll :):):) RÖÖÖÖÖÖSTA!

Ni får ha det så bra, nu har ni fått reda på varför jag inte har bloggat riktigt på länge. Förresten bilder på shoppingen från igår kommer nog ikväll eller imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul kul :)

2008-03-08 @ 13:38:49

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback