Glad Påsk!

Kan ju börja med att säga Glad Påsk till er:)

Nu äntligen är rummet klart.. är såå glad och nöjd :)

Här kommer resultatet:

image92
Första delen av tapeten uppe :)

image93
Alla tapeter uppe :)

image94
Nu börjar möblerna komma på rätt plats :)

image95
Tavlorna också.

image96
Helt nya möbler :)

Vad tycks? Själv är jag supernöjd. Skönt att få bort ALLA dom bilderna jag hade på väggarna innan, kändes bara stökigt.

Har hållt på med möblerna nu hela morgonen. Har precis kommit ur duschen och ska snart klä på mig. Våra gäster kommer 15.00 så det är lite stressigt.

Ha en skön påsk. Vi hörs säkert ikväll. kramar

Kommentarer
Postat av: louise

verkligen jättefint!
jag ska göra om mitt rum på torsdag/fredag :D
glad påsk!

2008-03-22 @ 13:48:16
Postat av: Cherrie

Så himmla fint!

2008-03-22 @ 19:43:15
URL: http://chestnut.webblogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback