Blocket..

Har suttit här i datarummet nu i 1,5 h och tittat på tvbänkar på blocket till mitt rum. Vill förnya det nu när vi ska renovera det :) Har hittat en som är jättefin som jag har frågat om den finns kvar, kostar bara 700 kr så finns den kvar har vi tur.

Imorgon skulle jag egentligen varit med Pernilla, men ska försöka ändra det tills på fredag ist för jag behöver in till IKEA imorgon och köpa ramar som jag kan rama in foto och planscher på Carola, som jag kan ha på mina väggar sen. Ska även titta på en tvbänk där inne, det är ju alltid bättre med helt nytt och inte bara begagnat.

Nu ska jag programera min video och sen ska jag se tv.

Kramizzar :) hihi

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback