Tråkigt..

Nu sitter jag här igen.. gästerna har precis gått. Har ätit god mat, ni vet midsommarmat och allt det, men detta året blev det liiite annorlunda för min del eftersom jag inte äter kött mer. Jag har inte ätit sill innan och inte korv men nu åt jag kyckling"kött"bullar ist för köttbullar eftersom jag äter kyckling :) Lite annorlunda men det var helt okej :) Sen åt vi såklart jordgubbar och sånt mums också.

Så nu sitter jag här och har tråkigt, fick precis tag i min kompis och fick reda på att hon var sjuk... så jag har inget att göra :/ Alla andra är ute med vänner... Får väl titta på en sketen film eller något.

Ska iaf packa upp nu sen resan och byta om. Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: diana

ha en bra kväll. glad midsommar! :)



kram

2008-06-20 @ 22:33:14
URL: http://dirtee.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback