SKOLAVSLUTNING!!!!!

Jiiiiihooooo jag har slutat 9:an , såååå härligt det är alltså :)
Jag sa ju att jag inte skulle blogga mer idag, men nu har jag faktiskt tid över så då tänkte jag visa lite bilder och berätta mina betyg :)

Mina slutbetyg är:

Bild: VG
Engelska: G
Hemkunskap: MVG
Idrott: VG
Matte: G
Tyska: VG
Musik: VG
Biologi: VG
Fysik: VG
Kemi: VG
Geografi: G
Historia: G
Religion: VG
Samhälle: VG
Slöjd: VG
Svenska: VG
Teknik: G

Jag är supernöjd, jag har höjt mig med 40 poäng sen i julas. Dessutom fick jag ju MVG i hemkunskap ;)

Här kommer lite bilder från dagen:


Min frisyr idag.


Henke och Lina


Pernilla :)


En av mina lärare, MOHAHAHAHA.


Lärarna uppträder. Shit vad jag skrattade ;)


Ännu en bild ;)


När skolan var slut åkte jag hem och då var Mormor och Morfar på besök. Åt tårta och så :)


OJOJOJ kolla så mkt pengar jag fick när jag kom hem, 3000 från mamma och pappa och 550 från Mormor och morfar :) Nu är jag rik igen :):):)


Vid halv 3 stack jag och pernilla ner till stan och åt pizza med nästan hela klassen.


Foto på mig och Pernilla som jag fick av henne :)


Pengar och presentkort jag fick från skolan, för jag varit med i cafeteriarådet :)



Detta var bilderna från idag :) Har varit en jätterolig dag men än är den inte slut :) Förresten så grät och som in i på skolavslutningen, alla grät och då brast det för mig med. Jag som sa innan att jag inte skulle göra det menmen:P

Är just nu hemma själv, mamma och pappa är på student i stan och jag sitter och väntar på en kompis. Kommer fota ikv också som jag lägger ut imorgon :)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till betygen! jag slutade också nian idag :)

2008-06-13 @ 22:06:02
Postat av: Belinda ,

varføør fick du så mycket pengar ?

2008-06-15 @ 16:44:17

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback