Shoppingen

Tänkte visa lite bilder från shoppingen idag... fick feber i stan igen :/ Inte roligt.. men tog en ipren direkt så den har hjälpt lite. Men nu ska jag bara ta det lugnt, ska inte gå ut på några dagar för att vila upp kroppen. Men hellre det än att vara småsjuk hela sommarlovet.

Här kommer bilderna:


Svart huvjacka från Gina, 199 kr.


Jättefräck radio från Claes Ohlsson, 149 kr. För en gång skull får jag in rixfm :)


Får ju ha lite socker i mig också ;)


Hyrde filmer också, som kanske hjälper lite mot febern :)


Får ju läsa lite skvaller också :)

Detta var min shopping idag :) Nu ska jag gå ut och ta ner tältet innan det blir regn. Vi hörs senare.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback