Shopping

Hej på er igen i värmen. Shit vad skönt det är ute idag, älskar sommaren :)

Vet ni.. jag hittade en avslutningsklänning :):) Har nog aldrig hittat en klänning så snabbt som jag gjorde idag, hittade även lite annat roligt.


Jättesvårt att fånga den på bild, men jag orkade inte ta på den. Men den är från H&M för 249 kr :)


Rosa armband från VEROMODA för 79 kr. Ska ha det till klänningen.


Vit behå som jag ska ha under klänningen + att jag behövde en ny. 129 kr på H&M


Bruna shorts från H&M för 198 kr.

Detta var min shopping idag. Mätt och trött som jag är eftersom vi åt ute idag, blev kyckling för mig idag och efter åt jag mjukglass :)

Vet inte riktigt vad som händer ikv... kanske umgås :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback