Nästan frisk:)

Wooooho, jag är nästan frisk har ingen feber men har ont i halsen. Hela halsen är svullen, men hellre det än feber, då måste man ligga i sängen hela dagen :) Kan det vara för era söta kommentarer eller sömn? Det är nog båda.

Postat av: RebeccaaSv

Så var det för mig förra året! Kyra på dig =)

2008-06-14 @ 23:12:33

Postat av: Elinor

Usch, det är inte roligt att vara sjuk när det är lov, krya på dig! :)

2008-06-14 @ 23:14:40

Tack så hemskt mycket :)

Idag ska jag ner till stan, har ju mycket pengar nu ;) Men ska nog inte handla kläder och sånt, pallar inte det. Ska bara handla en radio och lite till marsvinen ;) haha.

Nu ska jag gå och duscha. Vi hörs senare.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback