Min torsdag i bilder

Har nästan precis kommit hem från en stressig men rolig dag :)

Gick upp kl 9 och fixade mig, sen kl 10 kom Mormor och Morfar hit och sen gick jag med dom hem vid 11 tiden ungefär. Där åt jag middag och sen vid halv 1 gick jag ner till stan och fixade naglarna, var klar kl 3. GICK hem ytterligare en gång, åt middag och sen körde Pappa mig och Mamma ner till stan och jag handlade lite smått och gott. Och nu har vi precis kommit hem från ONOFF och Ö&B.

Kan ju visa lite bilder ist :)


Middagen hos Mormor och Morfar.


Jag sitter och väntar på mat ;)


Min frisyr idag :)


Fotade en ros på väg hem.


Resultatet av naglarna. Har byggt med akryl nu ist för gele.


Dekorationen på tummarna


Dekorationen på ringfingrarna


Hittade en kamera väska på ONOFF, 299 kr


Fotopapper på Claes Ohlsson, 129 kr


Dvdfilm, 59 kr på Claes Ohlsson


Tuggummi och nagelbandsolja, 24,50 och 45 kr på apoteket


Jeans från Gina, 499 kr


Reasmycke på Gina, Örhänge, 34,50 och Ring 49,50

Nu ska jag bara ta det lugnt, har varit igång hela dagen. Puss på er.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback