Godmorgon!

Godmorgon på er :) Hoppas ni mår bra för det gör faktiskt jag, jag har inte alls ont i halsen idag, ingen feber... men har desto mer hosta.. men det står jag faktiskt ut med, för det kan man ta hosmedicin för och ändå må bra :)

Vaknade halv 9 idag av ett sms från Lollo, om att hon var i Malmö.. asså det är riktigt plågeri, hon bor ju i Växjö och så var hon på väg till Danmark så var hon där just då.. vi är så nära varandra just nu men så kan vi inte träffas, det suger..
Men jag ska försöka komma in till Malmö ikv och bara säga hej... om det går, tåget stannar ju ändå i Malmö några minuter. Aja.. vi får se hur det löser sig :)

Vad händer idag då? Hmmm... jag ska faktiskt ner till stan och låna en bok på bibblan och sen ikv ska jag ner till djuraffären, inget mer är bestämt.. ska kanske vara ute lite.. har ju inte varit det nu när jag varit sjuk :P

Puuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

Du får ha en jättejättebra dag! :D

2008-06-18 @ 09:37:31
URL: http://lgk.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback