Snart skola???? :S

Satt nyss och funderade på att snart börjar jag gymnasiet. Herregud vad snabbt detta sommarlovet har gått, det är ju lite kvar men det är ju snart Augusti, bara 29 dagar kvar av lovet. Det kändes som igår när jag fick mina slutbetyg i handen och tårarna forsade ner för kinderna för att säga hejdå till alla lärarna och framför allt klassen. Kommer nog sakna den gamla vanliga vardagen sen när jag väl börjar skolan igen, jag var trygg i min gamla klass men man måste gå vidare. Jag har fått mycket skit från vissa i min fd klass så det kan vara skönt att börja känna lite nytt folk. Men det värsta är att man måste komma in i klassen direkt, annars är det kört.

Är sååå avundsjuk på alla dom som tog studenten nu i sommar, dom behöver aldrig mer gå till skolan var dag, aldrig mer ha ångest inför alla prov och läxor.

Nej usch!! Nu måste jag njuta av den sista tiden, hoppas gymnasiet inte blir lika tufft som 8:an och 9:an.

Kommentarer
Postat av: Tp

Ha en underbar dag!

2008-07-21 @ 19:48:57
URL: http://duckling.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback