Om gårdagen

Nu när jag lyssnar på lite abba musik kan jag ju berätta lite om bion med Pernilla :)

Vi var som sagt på bio igår och såg "Mamma Mia", för mig var det andra gången och för Pernilla första. Jag tyckte den var bättre första gången, men så är det alltid ju, men låtarna var fortfarande kanonbra :). Bion var slut lite innan 9 men då orkade inte jag åka hem och ruttna här, så jag och Pernilla gick hem, hämtade min kameran sen hem till henne för att hämta hennes kamera. När vi väl hade börjat fota så dog min kamera och hon hade knappt något batteri kvar så det sket sig. Vi gick runt typ halva Trelleborg, köpte chokladbollar och mumsade på, men det förbrände vi igen ju när vi gick ;) Sen skildes vi åt 23.15, då ringde jag Mamma och pratade med henne hela vägen hem, för jag är SKITMÖRK RÄDD. Men det gick bra ändå :) Sen när jag kom kollade jag på Anna Pihl och tog det lugnt.

Ja detta var min kanonfredag igår, jätteroligt hade vi. Ska jag vara ärlig så har jag börjat sakna min klass nu, jag tittade på bilder innan från skolavslutningen då tårarna aldrig ville ta slut och bilder på lärarna, USCH nu blev det jobbigt igen.

Kommentarer
Postat av: laijna

trevligt :D

2008-07-19 @ 11:49:41
URL: http://laijnloo.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback