Min dag

Tänkte berätta lite om min dag nu, eftersom det har varit glest med uppdateringar.

Men efter jag fick reda på att jag inte kunde fixa mina naglar idag så ringde jag till min mormor och morfar som jag också hade bestämt med idag, så dit cyklade jag vid 11.15 ungefär, sen vid 12.45 körde vi till ONOFF och handlade lite och då hämtade jag även ut pengar till Belinda för skorna. Sen körde vi hem här till oss för att titta på hotell och tåg till dom, eftersom dom ska resa bort i September och sen åkte vi tillbaka hem till dom igen vid 15 för jag hade min cykel kvar där, och jag åkte hem 15.50. Belinda var här nyss med skorna som hon köpte i Norge, tyvärr var dom för stora, för dom glappar när jag går, så det blir att sälja dom på tradera, tyvärr :(

Ja, detta var min dag :) Nu återstår det att äta och ta ut marsvinen. Nu ska jag ner och bestämma mat, för nu är jag HUNGRIG!!!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback