Fullt upp.

Oj vad jag har haft mycket att göra idag. Åkte ner till stan kl halv 2, Belinda missade dock bussen så hon cyklade ner. Träffade henne på Övre och sen gick vi och kollade runt lite, tog en fika på espresso house och cyklade hem vid 3. Väl hemma fixade jag hennes naglar, ja ni hörde rätt.. hon köpte sånt i stan med tippar och allt. Det blev faktiskt bra. Och innan när vi satt och åt så kom Karolina och co förbi som jag nyss sa hejdå till. Nu har jag marsvinen ute och om 30 minuter ska jag på Bio med Mamma och Pappa och se "Mamma Mia" :)

Jag hinner inte lägga ut bilder nu, allt kommer ikväll :) Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Okej men du kan nog få upp ditt VG mer tror jag ifall du kämpar, eller hur gammal är du? Du kanske tagit studenten? Men VG är ändå bra!

2008-07-13 @ 20:29:08
URL: http://elsasstyle.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback