Vem är jag?

                                       
164462-29


Nu kanske dom flesta undrar vem jag är, alla känner ju inte mig, alla har ju inte träffat mig.

Jag heter i alla fall Hanna Ellinor Dahl, är 92:a, alltså 15 år. Fyller 16 i okt. Jag går i 9:an på Vannhögsskolan i Trelleborg, och trivs hyfsat. Har precis sökt in till gymnaiset, jag valde HR (Hotell & Restaurang) och hoppas över allt annat att jag kommer in. Jag bor med mina föräldrar i ett hus i Trelleborg med vår hund och mina två marsvin. Jag har inga syskon, vet inte om det är bra eller dåligt?
På min fritid spelar jag tennis, två gånger i veckan. Annars går jag bara i skolan och sitter hemma för det mesta pga olika skäl som jag tyvärr inte vill berätta för folk jag inte känner bra och verkligen litar på, Det är väldigt få som vet HELA sanningen. Min musiksmak är väldigt blandad men min "idol" är Carola. Jag vet vad många tänker nu om Carola...diva, suger, skrikig! Jag har hört den kommentaren 100000000000 ggr och är såååå otroligt trött på det. Ni skulle bara träffat denna underbara människa som hon är, hon är verkligen ingen diva, hon bryr sig om ALLA sina fans. Jag har träffat Carola 3 gånger, 4 i Feb. Dom 3 gångerna var dom roligaste i hela mitt liv!!

Nu vill jag att ALLA kommenterar om du undrar något om mig. Vad som helst, men seriösa frågor. Jag tycker bara det är kul att få kommentarer. Så tveka nu inte, har du några frågor till mig så skicka en kommentar.
 
Kramar E

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ville bara säga att, Jag Älskar Dig! Du är den allra finaste och bästa vän man kan ha.

Elli=Vän

Kram Din Vän För Livet, Karro!

2008-01-22 @ 15:27:49
URL: http://www.livsnjutarna.nu
Postat av: Ellinor

Oh tack Karro! Love you to.

2008-01-23 @ 16:45:43
URL: http://ellinor92.blogg.se
Postat av: Ellinor

Oh tack Karro! Love you to.

2008-01-23 @ 16:46:10
URL: http://ellinor92.blogg.se
Postat av: Lina Andersson.

"väldigt få som vet HELA sanningen"vad menar du med et ? :O

2008-01-24 @ 17:25:51
Postat av: Ellinor

Till Lina: Det är gamla minnen. Som sagt vet folk inte om det. Jag är svårläst ;)

2008-01-24 @ 18:59:06
URL: http://ellinor92.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback