Fredagen och idag!

Hann ju tyvärr inte blogga så mycket igår så jag får berätta vad som hände igår :)

Jag åkte ju till stan som jag skrev vid 3 tiden. Höll på och missa bussen och allt men jag hann precis innan den åkte haha. Fikade först med Pernilla på Gilli Vanilli, kycklingsallad med pasta, mums. Sen efter det gick vi och shoppade lite. Jag hittade en tröja till magasinet och smycken. Jag sökte även sommarjobb och på alla ställen skulle man lämna ansökan, tråkigt :/ Men jag får väl göra det då. Sen åkte vi hem med bussen 17.10 och då åkte jag snabbt hem och duschade och fixade mig och sen åkte jag till Pernilla kl 19. Sen när Emily gjort en frisyr på mig så åkte vi till Walldén och där var mycket sprit kan jag säga haha. Vi var där till 22.15 och sen åkte vi ner till Magasinet.

Jag hade inget problem med att komma in på magasinet, och det var ju tur. Pernilla var full men jag hade bara smakat en klunk av hennes cider. Hon verkade i alla fall ha sjukt mycket roligare än jag hade. På magget var där sjukt mycket folk och jättelitet dansgolv, så jag var faktiskt lite besviken. När klockan var 00.30 började jag tröttna på det för då dansade både Emily och Pernilla med killar och jag bara följde efter Matéa och Henke överallt, så jag kände mig lite jobbig. Så Pappa hämtade mig lite över 01.00 men Emily och Pernilla blev kvar.

Jag kan ju säga att det inte var värt 100 kr, som det kostade men nu har jag ju i alla fall provat på det :) Men det var nog mycket det också att jag hade ont i halsen och var hes där inne för jag var tvungen att skrika till dom andra, som det var lite tråkigt. Får se om jag följer med någon annan gång :)

Får ju faktiskt berätta lite om idag med när jag ändå är igång:)

Jag vaknade vid 10 tiden och gick ut och sålde aftonbladet och sen åkte vi in till Malmö vid 13.30 till Biltema och hittade lite bra saker. Sen efter det åkte vi in till IKEA. Jag hittade mycket fina saker där inne :)
Jag skulle egentligen tränat idag men eftersom jag inte är bra i halsen så kunde jag inte :( har inte tränat på hela veckan :(

Aja.. nu ska jag ta in mina marsvin som springer på golvet här framför mig :)
Sen ikväll ska jag se Anna Pihl boxarna <3

Hörrni, glöm inte att KOMMENTERA!!

Kramar

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback