Fixing :)

Skola som vanligt idag då, lagom dag, 8.25-13.45. Sån slapp dag det var idag, megaskönt :)

Ska iväg och fixa naglarna 15.30 och sen direkt efter det ska jag fixa ögonbrynen så jag är inte hemma förrän kl 18 ungefär :/ Mycket att göra. Men fick nyss reda på att vi inte har engelskprovet på fredag eftersom läraren inte gått igenom allt. Guuud vilken lättnad :) hihi, så nu har jag bara nofrågorna som vi ska ha ett litet läxförhör på, och det kan jag nästan allt på :)

Det blir en lugn vecka nu eftersom engelskprovet försvann, f*n vad skönt hahaha:p

Nej nu ska jag lyssna på musik sen ska jag gå till nagelstudion, tråkigt väder idag :(

Kramar

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback