"Fetman tog hennes liv"

Nu ikväll har jag kollat på kanal 5, på "fetman tog hennes liv" helt sjukt att väga 400 kilo :O.
Man ska faktiskt vara glad att man ser ut som man gör, och inte gå runt att säga, jag är tjock när man väger typ 45 kilo. Det finns folk som har det sjukt mkt värre och folk är inte tjocka när man väger 45 kilo. Visst, jag tänker också så ibland, men jag väger heller inte 45 kilo.

Jaja slut pratat om vikt nu:p

Har även pluggat nu ikväll, fysiken fastnar fan inte. Helt sjukt svårt och helt oviktigt. Pappa förhörde mig innan och jag kunde typ ett svar av alla hans frågor. Får läsa en sista gång nu sen får jag läsa som f*n imorgon.
Har som sagt även pluggat tyskan, den kan jag ganska bra förutom att jag inte kan berätta om texterna hihi. Men läraren kan inte begära att man ska kunna HUR mycket som helt på bara några timmar. Huvudsaken man gör sitt bästa.

Har även sjukt ont i halsen fortfarande :/, känner mig allmänt konstig i kroppen så det är väl någon förkylning på gång :(, inte roligt nu när det är så mycket i skolan. Drack te innan för det kanske skulle hjälpa, men det blev nästan värre :S.

Nu ska jag gå och sova, vila min lilla hals så hörs vi imorgon.

Kramar

Kommentarer
Postat av: louise

jag såg oxå dt, helt sjuukt!
så jävla äckligt!

hälsa halsen!

kärlek

2008-01-24 @ 11:40:40

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback