Ytterligare ett nationelltprov.

Ja då har man gjort 2 nationella prov redan, gjorde ett till idag. Då skulle man skriva en uppsats och då fick man välja mellan 4 saker. Jag valade "Val som berör" och där skrev jag mitt val att inte lyssna på andra och ta åt mig kommenterar från andra. Men efter jag lämnat in kom jag på att nästan hela skolan antagligen kommer få reda på mina tankar sen, men skit samma. Vill dom veta det så fine. Jag står för vad jag tycker i alla fall.
Nu har vi bara ett nationellt prov kvar i svenska och det är det muntliga delen, hoppas den blir lätt :)

Imorgon är det äntligen fredag, och imorgon kommer alla prov vara gjorda för denna veckan, så otroligt skönt. Så stressad som jag varit denna veckan har jag inte varit på länge. Men imorgon är det dags för So prov-andra världskriget och noläxförhör. Hoppas jag klarar allt det. Efter skolan imorgon ska jag ner till stan med Pernilla och shoppa och fika :) Behöver shoppa nu känner jag :p Ska även lämna 2 brev till 2 ställen om sommarjobb och helgjobb. Hoppas jag får napp.

Ikväll ska jag spela tennis :) Har sett fram emot det hela veckan :) Var även i gymmet idag på gympan så det har blivit en flitig dag idag :) Just nu vill jag även börja träna på gym, för det är mycket effektivare än tennisen men vill gå kvar på tennisen ändå. Men man kan ju träna både och :) Får se hur det blir.. det är ganska dyrt.

Nu ska jag plugga lite (varför inte? haha)
Vi hörs efter träningen.
Kram

Kommentarer
Postat av: felicia

Vf skulle dom i din skola få reda på det ? Lärarna kommer inte att visa proven för ngn.

2008-02-07 @ 15:51:27
Postat av: Ellinor svarar

Nej men alla lärare då :p

2008-02-07 @ 15:56:00
URL: http://ellinor92.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback