Wallander

Jag fick min älskade ananas innan, haha :) Det var gott. Just nu sitter jag och tittar på Wallander på tv4 men det är nyheter nu och det är inte kul hihi :) Annars har det inte hänt så mycket sen sist, bara tittat på tv och så.

Imorgon ska jag följa med Mamma till frisören och så ska jag göra några ärende också. Mormor och Morfar hämtar oss 10.15, gäsp. Första dagen på lovet så ska man upp "tidigt" men skit samma, det är ju ganska länge ändå. På tal om frisör så funderar jag på att färga mitt hår blondare, just nu har jag min naturliga hårfärg, har bara gjort tunna tunna blonda slingor uppe på huvudet för jag ville ha det ljusare, det var ljusare i en vecka men nu tycker jag det är mörkt igen. Mamma tyckte också att jag skulle färga det riktigt blont. Jag tycker det är fint, så det kanske blir att jag bokar tid till det imorgon :) Vi får se..

Nu ska jag titta på tv igen. Kram

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback