Vårväder!

Gud så fint väder det är ute idag, det är inte kallt och det blåser inte idag. När det är så här fint väder känner jag bara för att gå ut och fota (?) vet dock inte varför. Men det blir aldrig bra bilder med vanlig digitalkamera så det utesluter jag direkt:p

Vaknade 09.45 idag, gick upp och läste aftonbladet och sen 10.30 gick jag ut och sålde aftonbladet till 10.50 och nu sitter jag här :) Ska iväg och träna 11.45 och sen efter det blir det väl bara att ta det lugnt. Ska se den andra filmen jag hyrde igår " Linas Kvällsbok" :)

Hoppas ni också har fint väder :) Vi hörs senare.

Kram

Kommentarer
Postat av: louise

du tyckte ju inte om linas kvällsbok nr vi såg den! :o
pussar :)

2008-02-09 @ 11:45:55
Postat av: Ellinor svarar

Nej jag vet.. men nu gör jag ;)

2008-02-09 @ 15:20:30
URL: http://ellinor92.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback