Tråkar

Nu sitter jag här i datorummet och har mina marsvin ute.. sitter och chattar med Tonje men annars har jag skittråkigt. Efter jag gjort det ska jag hoppa in i duschen för att vakna lite, är så trött efter shoppingrundan. Har förresten hittat ett par skor nu tills på tisdag, men vet inte om dom är fina i verkligheten.

 Vad tycker ni? Kan jag ha dessa skorna till dom kläderna jag visade?

Jag måste in till Malmö nu i veckan. Vill in där imorgon men kan inte åka själv eftersom jag inte hittar med bussarna och Mamma orkar inte :/ Vet inte hur jag ska göra..får väl vänta till helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du kan :D
fint ju

2008-02-20 @ 23:57:37
Postat av: Stella

hittar du inte med bussarna från trelleborg till malmö? Du är väll femton? :S

2008-02-21 @ 16:36:36

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback