Sorry

Förlåt att jag inte bloggat så mycket idag, men det har inte hänt så mycket idag så jag har inte haft tid eller orken.
Sen är det kanske inte så kul för er som läser att läsa om att det inte hänt något.

Men lite lite har det faktiskt hänt :) Jag har sålt aftonbladet och sen har jag kollat på tv med Mamma, vi såg Let´s Dance och Idoldvd:). Och nyss har jag varit hos mammas arbetskamrat på gatan och köpt foundation av henne. Har varit kris hela veckan eftersom den varit näst intill slut! Men nu har jag i alla fall en ny så nu kan jag pusta ut :)
Sen har jag även tittat igenom tyskan och no.. bara snabbt. Måste öva mycket mer på tyskan nu snart. Mycket vi ska kunna :( Oh nu går vi bara denna veckan sen är det LOOOOOOOOOOOOOOOOV! Då ska jag soooova! :)

Kram på er.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback