Söndag

Hej på er:)

Hoppas ni har det bra idag. Just nu sitter jag och lyssnar på "One Love" med Johnson&Häggkvist och "Empty Room" med Sanna Nielsen som kommer bli dagens drog för mig, haha.

Vaknade kl 9 idag med, gick upp och läste aftonbladet och skånska dagbladet. Sen gick jag ut med aftonbladet 10.30 efter jag hade kollat på Nyhetsmorgon med Bloninbella och Stina-Lee. Jag såg dock inte hela eftersom var tvungen att gå ut med tidningarna men ska se det på tv4 hemsida sen.

Idag kommer det inte hända så mycket hos mig, mår inte så bra idag så jag får väl titta på filmer och ta det lugnt.
I och för sig, det hade varit lugnt även om jag hade mått bra också. Men strunt samma jag överlever :) Ska även se Melodifestivalen från igår, spelade in det eftersom jag visste att jag skulle vara besatt av vissa låtar efter det så kunde jag se det när jag ville.

Nu ska jag se nyhetsmorgon, vi hörs senare idag.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback