Ojdå ;)

Oj så många inlägg jag gjort idag :p Värsta blogg beroende ;)Hahah. Nej men jag skriver för jag tycker det är kul och ibland behöver jag bara skriva av mig , hihih :) Innan jag började skriva blogg så skrev jag i ett vanligt A4 blocket, fast där skrev jag bara dikter.. som är personliga. Men helt plötsligt har jag slutat skriva dikterna, och det är bra kan jag säga.. för det gjorde jag bara vid vissa tilfällen.

Denna veckan kommer bli jobbig kan jag säga.. usch vad jag klagar hela tiden, sorry. Men livet är verkligen inte lätt. Men på fredag blir det en bra avslutning i alla fall. Ska ner till stan då med Pernilla och fika lite :) Känns som det behövs med lite kakor nu haha. Men först ska vi koncentrera oss på denna veckan, med mängder av prov och sen kan vi bli feta av kakor :)
Är det någon som vill umgås med mig på fredag kväll efter jag varit i stan med Pernilla?
Jag vet ju trots allt att vissa läser min blogg så någon kanske nappar. Men skulle inte tro det :(

Snälla, kan ni inte kommentera liiiiite. Jag vet att jag har några besökare var dag i alla fall, var inte fega! Jag vill bara veta vem ni är som läser här. Kooooom igeeeeeeeen!

Glöm inte att tänk om ni vill umgås med mig på fredag :)

Kram på er sötisar , hahaha.

Kommentarer
Postat av: louise

jag vill umgås med dej på fredag!!!!!!!!!!!

2008-02-03 @ 20:46:41

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback