Nyss hemkommen.

Kom nästan precis hem från kalaset hos min Farmor och Farfar, goda kakor fick vi gott gott :)

Jag var förresten i stan innan ändå, handlade glitterspray och svart glittereyeliner, får hoppas det blir fint med eyelinern. Har aldrig målat med eyeliner förut men det ska nog gå bra :)

Nu ikväll ska jag först och främst se skärgårdsdoktorn som redan har börjat, sen ska jag ta ut marsvinen och sen duscha och se på tv :) Sen är denna dagen förbi :/ Imorgon börjar skolan igen så det lär inte bli så mycket uppdatering då. Men ska försöka hinna med så mycket jag kan efter skolan, det är ju en lång dag imorgon :/

Vi hörs senare. Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Go Kväll! :) Har du haft en trevlig dag?

2008-02-24 @ 18:54:34
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Martina

jag brukar inte heller ta med eyeliner, bara med kajal. Jag har två st guldiga och silvriga eyeliner, skit bra, det blir mycket mer färg och lättare att applicera på, tycker jag;)

2008-02-24 @ 18:59:45
URL: http://selfishme.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback