Nyduschad

Nu har jag precis kommit ut från duschen,elr nästan i alla fall. Sen tog jag på en ansiktsmask direkt, har inte så fin hy just nu :/ Så hoppas den hjälper. Så nu sitter jag här och ser ut som ett spöke, det är tur ni inte ser mig ;)

Linnea hade ringt mig 2 ggr innan också när jag var i duschen så jag ringde upp henne för en stund sen, hörde typ hälften vad hon sa, men hon var ute så var df. Men vi bestämde iaf att vi skulle gå med varandra i Malmö efter maten. Tur är det för annars kommer jag känna mig helt borta:p haha

Nu ska jag ta bort ansiktsmasken och ta på b.u.s i ansiktet. Hade visst ingen till kroppen :/ Får köpa det imorgon när jag ska till stan. Sen ska jag se i huvudet på gynning :)

Kram

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback