MELODIFESTIVALEN !!!!!!!!

Ikväll är det alltså dags, då drar Melodifestivalen 2008 igång :) Åh som jag längtat efter detta. Men vet dock inte om jag tyckte Carola skulle vara med igen, det kan bli en flopp :O och det vill man inte ! Hoppas på det bästa nästa lördag då hon är med, med Andreas Johnson :)

Sen jag skrev sist har jag tränat, gick lika bra idag, dock lite jobbigare idag men det är bara bra :) Sen har jag kollat på "Du är vad du äter" sen i torsdags och så har jag tittat lite på Linas Kvällsbok, ska fortsätta efter jag skrivit detta.

Ikväll ska jag som sagt se Melodifestivalen, ska se det med Mamma och Pappa. Vi ska köpa lite gott senare så det blir riktigt festligt :) HAHA. Men jag gillar dock inte Amy Diamond :S.. usch. Hon är inget bra. Hoppas verkligen inte hon går vidare!

Nu ska jag checka film ;) Kram

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback