Måndag

Nu är det ny vecka igen och lovet är slut :( Tråkigt värre, men jag överlever. Har varit en extremt tråkig dag idag i skolan, bara tråkiga lektioner. Men idag fick vi tillbaka vår gamla engelsklärare för hon kom tillbaka från sin mammaledighet så det var bra :) , har aldrig gillat den läraren jag hade under tiden hon var borta.

Slutade 15.25 idag, lång dag jag vet. Men när man väl i skolan så går det rätt bra ändå :), men tro inte att jag gillar skolan för det. Jag är så otroligt skoltrött just nu.

Jag provade att ha eyeliner idag och det blev jättebra :) Så jag ska ha det imorgon på festen. Jag köpte ju svart glittereyeliner, men man ser inte alls glittert :S Men det är fint ändå.

Idag ska jag göra soläxan vi fick idag, som är till fredag men jag vill ha det gjort så jag gör det idag. Ska även göra rent till marsvinen och såklart ta ut dom, och ja.. ni känner till mina rutiner vid detta laget. Ni vet hur min vardag är:p

Förresten, dagens outfit och dagens smink kommer senare :) Måste först göra so och sånt skit.

Vi hörs senare :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback