KLÄDERNA!!!!!!!!!!

Jag fick nyss ett ryck och tog på mig kläderna som jag ska ha på mig på tisdag :) Här är dom:

image67

image68
(Papperskorgen och cdstället förstör hela bilden, men hoppas ni ser ändå)

image69

image70
Skorna blev ändå rätt snygga, elr vad tycker ni? :)

image71


 Tänkte ha glitter eyeliner, vad tycker ni? är det snyggt?

image73
Ska även ha denna stora och snygga ring :)

Nu har ni fått sett HELA outfiten tills på tisdag :) Ska dock ner till stan imorgon och försöka hitta ett guldigt sidenband att ha runt midjan istället, Mamma trodde det skulle blir snyggare. Får se..
Ska även köpa glitter eyeliner och glitterspray :)

Ska bli kanonkul på tisdag :)

Nu ska jag ta av mig kläderna igen, sen ta bort sminket. Ska även kolla på en Wallader film sen sooooova :)

Vi hörs imorgon

Kärlek<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jätte snyggt! :)
Gillade dina naglar grymt mycket.

2008-02-23 @ 23:18:37
URL: http://peberina.blogg.se
Postat av: Anonym

as snyggt! du får ha det toppen på tisdag.

2008-02-24 @ 13:39:33
URL: http://idaappelquist.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback