Hemma igen..

Ville bara säga att veterinären ringde 40 minuter efter jag skrivit förra inlägget och då sa dom att hon hade vaknat, så vi skulle komma efter 30 minuter, så hon piggnade till lite. Gud vilken lättnad det blev när Pappa sa att han skulle hämta henne, började undra om allt gått bra halv 8, väntade bara på ett dåligt samtal.

Men vi åkte i alla fall upp där 20.00 och var där 20.10, veterinären gick igenom vad dom hade gjort och gav oss lite ben och sånt som hon skulle tugga på för att bli av med tandstenen. Sen släppte dom ut henne. Herregud säger jag bara, hon kunde verkligen inte gå. Hon gick myrsteg fram till oss och allt snurrade verkligen i hennes huvud. Och sen visade veterinären vad dom hade gjort, dom hade tagit ut 5 tänder, 4 framtänder och en tand längre in.
Sen fick vi åka hem, nu har hon legat i hallen sen vi kom hem och är helt borta. Helt otroligt att dom skickar hem en hund som är så groggy som hon är,så hon inte vet var hon är. V sa att hon skulle ha piggnat till till imorgon, men jag tror hon kommer sova hela dagen imorgon.

Huvudsaken är i alla fall att operationen gick bra och att hon överlevde den!

Annars ikväll har jag försökt plugga även om det inte gått så bra eftersom jag varit nervös, men kan no:n hyfsat bra, det går verkligen inte in mer. Engelskan kan jag allt utom 4 ord, det får gå. Man kan inte ha bra dagar alltid.
Ska plugga en sista gång innan jag ska sova.

Imorgon är det sista dagen i skolan innan lovet, ska bli underbart med lov. Efter skolan ska jag ner till stan med Pernilla och fika, som att fira att det är sista dagen i skolan :) haha.

Imorgon får jag även reda på om jag vunnit biljetter till Carola, min sista chans!!!!! Snälla!!

Ni får ha det så bra, vi hörs imorgon.

Kram

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback