Hejsan....

Det är svårt att hitta på rubriker till alla inlägg, haha:p

Har nyss ätit middag och nu sitter jag här. Bestämde innan att jag struntar i stan, det är fint redan som jag har tills på tisdag. Jag har lite glitterspray hemma så det behöver jag egentligen inte, smink har jag tillräckligt och sidenbandet behöver jag inte, det vita blir bra :)

Sen förra inlägget har jag gjort en hel del, jag har städat hela övervåningen, dammat mitt rum som verkligen var dammigt:p, ätit middag och tvättat lite kläder.

Vi är ju som sagt bortbjudna kl 15.00 och jag ska göra lite saker innan vi ska dit. Ska ta ut marsvinen efter jag skrivit detta och sen ska jag byta om och platta håret och sminka mig, och ja.. ni vet hur jag är :p

Måste göra det nu, tiden börjar ju ticka..

Puss

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback