Fortfarande ledsen...

Är fortfarande ledsen för jag inte vann och för att Linnea inte tog med mig. Men jag får helt enkelt hålla tummarna för att jag vinner på carola.com och vinner jag inte där, vilket jag tror att jag inte gör eftersom jag svarade fel på en fråga så får jag hoppas att det kommer fler tävlingar på Carolainternational och att jag vinner där.

Är sjukt ledsen idag.. har bråkat med mamma innan så vi är ovänner och så har jag inte vunnit. Jag vet att alla inte kan vinna, men dom skulle bara veta hur mycket jag försökt få tag på biljetter och hur mycket jag tjatat på mina föräldrar om att få pengar av dom.

Men som sagt, nu får jag bara hålla tummarna för att det kommer en tävling till på cinternational och att jag vinner!!

Idag kommer det bli en skitdag, känner det på mig. Är ju ovän med mamma och hon mår inte bra så vi kan inte göra någonting. Och jag har ingenting att göra. Roligt lov jag menar, sitta hemma och deppa för att man inte vann.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback