Fegisar!

Ni är ärligt talat rädd för mig, va? Det verkar i alla fall så. Jag har minst 10 besökare per dag men det är INGEN som kommenterar. Jag ska inte tvinga er, men jag ser på alla andra bloggar, där finns kommentarer var dag.

Denna veckan händer det lite mer saker än det brukar:

Imorgon: Ner till stan och fixa festkläder tills på tisdag.
Torsdag: Fixa naglarna 15.30, ändrade det idag eftersom jag måste vara fin tills på tisdag :)
Fredag: Tandläkaren 07.25, gääääääääsp.
                Bryn 16.00
Lördag: Aftonbladet
Söndag: Aftonbladet.

Alltså händer det liiite saker denna veckan:)

Nu ska jag gå och duscha och ta på lite b.u.s. Får ju ha lite färg när jag ska dit:)

Kram


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback