Dagens Outfit

image48

Kläderna till kalaset

image49

Kläderna jag hade på mig innan kalaset.

image46

image47

Vanliga klädslen:

Långt linne: Gina Tricot
Vit tröja: Gina Tricot
Jeans: Veromoda
Kofta: Gina Tricot

Innan kalaset:

Vit oversiza tröja: Gina Tricot
Långt linne: Gina Tricot
Jeans: Veromoda.

Där hade ni outiften för idag :)

Kom hem för cirka 40 minuter sen, det var jättetrevligt på kalaset och vi åt jättegott :) Har nog inte ätit så mycket på länge. haha. Vi var på en stor gård med hästar och allt, jättekul :)

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och skriver detta, ska snart ta bort sminket och titta på Anna Pihl som jag spelade in innan.

Här kommer även nytagna bilder på mig:

image50

image51

image52
Min klädsel (sittandes)

Nu har ni fått bilder så det räcker, haha :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback