Besöksrekord!

Igår hade jag besöksrekord, HELA 18 PERSONER!!!!!! Haha:p Tydligen är jag intressant :p

Har varit i skolan idag mellan 8.15-14.15, rätt härlig dag :)
17-18 ikväll ska jag träna tennis, roligt. Men det kommer nog inte bli roligt idag :( För min hund ska till veterinären kl 17 också, då kommer jag bara tänka på henne :(. En av hennes framtänder är lösa och hon äter inte ordentligt och så, så dom ska titta på tanden och kanske dra ut den, och då ska dom så fall söva henne :( Inte roligt. Denna gången ska jag inte följa med när hon får lugnande/blir sövd för sist orkade jag inte titta på, så jag stannar hemma denna gången.

Ska även plugga no och engelska ikväll, har prov i no imorgon, och läxförhör på engelskan.

Dagens outfit kommer senare, om jag har ork till det.

Kram

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback