Är det ett skämt eller?????????

image45

Var är den svenska Melodifestivalen på väg???? För det första, vad f*n gjorde hon ryskan där??? Hon kunde ju inte sjunga och låten sög. För det andra, SJUNGA OM EN KEBABPIZZA :S Har det inte gått för långt då???
Nej jag är sjukt besviken just nu alltså! Carola&Andreas skulle ju gå dirket till Globen, inte till Andra Chansen!! Men dom kommer till globen därifrån, det skulle vara väldigt konstigt annars. Jag älskade verkligen Sannas låt, var nära på att börja gråta när jag hörde den och när hon själv grät. Såååå fin. Självklart var Carolas låt också jättebra, passade henne sångröst jättebra!

Men som sagt, jag är besviken! Tycker inte dom som gick vidare skulle det, men det finns inte så mycket mer att göra nu. Får helt enkelt rösta som in i i andra chansen :)

Förresten så sket det sig med biljetterna :( Hon ville ha 4000 kr /st :S:S:S:S: shit säger jag bara. Jag har barnbidrag på 1050, jag är inte miljonär! Ohhhh nu är allt så trist igen :(

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback