Aftonbladet.

Nu har jag nyss skickat in min bild till aftonbladets bilaga, där har dom ju kändisbilder var söndag. Så höll ögonen öppna i aftonbladet på söndag och se om jag är med :) Sen imorgon ska jag skicka in några bilder på olika kändisar jag tagit, till Hänt Extra. Då får man 500 för liten bild och 1000 kr för stor bild, ojoj säger jag bara. Hoppas verkligen att mina bilder kommer med för jag behöver pengar haha. Får jag pengar ska jag beställa tid hos frisören DIREKT ;) Ska bli blondare, hihi.

Just nu sitter jag här i datarummet och skriver, har mina marsvin framför mig som inte springer så mkt idag heller, sitter bara under datastolen och glor. Ska snart ta in dom, men måste först klippa klorna på dom. Dom hade blivit långa såg jag.

Sen måste jag duscha och sen i tvpauserna måste jag plugga på engelskglosor till imorgon och till matteprovet :/ Inte kul. Känns som det kommer gå åt pipan denna gången på matteprovet, men jag gör ju så gott jag kan och min lärare har sagt att han kommer sätta G på mig. Skulle vara konstigt annars sa han. Så det är ju bra :) Men man måste ändå kämpa.

Puss :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback