Trött..

Blev så trött efter jag badade och duschade så det är helt sjukt. Har legat i sängen och tittat på lite tv, men som vanligt fanns det inte så mycket att titta på. Har just nu marsvinen ute och ska snart gå tillbaka till sängen igen.

Imorgon är det skola som vanligt igen, orkar verkligen inte gå upp för att göra sig i ordning för att vara där nere i max 1 timme. Så jäkla onödigt. Sen på tisdag när jag egentligen är ledig är det ett förbannat elevrådsmöte kl 10. Åhhhh vad jag hatar skolan för tillfället. Ge mig jullov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Sorry för tråkig blogg idag, inga bilder eller något, men jag har gått i pyjamas hela dagen och mitt humör är inte på topp. Lovar att det blir bättre i veckan.)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback