Trött som jag vet inte vad...

Usch då trött och slö jag är idag. Det märks verkligen att det är sista veckan, kroppen är typ död. Det är precis som den säger till att nu vill jag ha lov, eller så är det jag själv som ställer in mig på det. Vet inte riktigt haha :) Eller så beror det helt enkelt på att jag sov jättejättedålig inatt, halv 1 hade jag inte somnat sen vaknade jag halv 7 igen, då skulle jag upp 10 minuter senare. Kan man bli mer sur?!

Har iaf precis kollat på tv, det direktsända från Malmö i det glashuset. Inte världens roligaste radioprogram men där fanns inget annat.

Nu ska jag plugga lite matte, har prov imorgon. Det kommer gå käpprakt åt skogen, när till och med läraren säger att det är svårt att lyckas tvivlar man ju direkt på sig själv! Men jag för som sagt mitt bästa alltid, mer kan man inte.

Vill bara säga att det är såå mycket roligare att göra videobloggar när man får bra kommenterar. Det kom in ett önskemål om att ha en frågestund, varför inte?:) Jag har ju fått nya läsare sen Emelie bloggade om mitt namn. Så vad sägs, nu är det fråge stund till Fredag :) FRÅGA FRÅGA FRÅGA :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du rökt någon gång?

2008-12-17 @ 18:07:13

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback