Övningskört igen..

Efter "Stjärnor på is" hade jag så otroligt tråkigt, så jag frågade Pappa igen om han ville ut och köra lite till. Såklart ville han inte direkt, men efter lite tjat och efter jag sagt att vi kunde fota alla rondeller det fanns här i Trelleborg, så gick han med på det :) Gick faktiskt jättebra att köra nu också, körde på alla stora vägar och så, stolt!:)

Här kommer iaf lite smakprov på Trelleborgs alla fina rondeller nu i juletider:


Första rondellen vi körde till, så fina träden är när det är mörkt:)


Andra rondellen, julgranar klädda med massa ljus och stjärna i toppen:)


Tredje. Ljus tända på marken, stjärna i toppen av granen och ljus tända i mitten.


Fjärde och sista rondellen, stjärnstolpar eller vad man kan kalla det hihi:)

Det var allt för idag, nu ska jag byta om och lägga mig i sängen och kolla på.... gissa vad :) Grey´s anatomy såklart. Vi hörs imorgon. Kram!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback