Lång dag!

Puuuh vilken lång dag det varit idag, har varit gång precis hela tiden. Kan berätta lite :)

10.15 körde Pappa mig till min morbror, där jag städade till kl 11 ungefär. Då gick jag ner till stan och köpte lite te. Därefter åkte jag och pappa hem och då körde vi in till IKEA. Var där till ungefär 14.30 kanske, sen ner till stan igen och handla ett par gardiner till mig, och sist till Willys och handla all mat inför imorgon. Nu har jag och pappa hållt på med att sätta upp möbler och göra det fint här på mitt rum i typ 2 timmar, men äntligen är det klart och såååå fint det blev:)

Julsakerna fick åka ner idag, ville ju ha upp allt nytt.. var dessutom extremt trött på julsakerna så:)

Här kommer bilder på mina nya saker:


Mitt fönster, KOLLA gardinerna. Visst är dom skiiiitsnygga:)


Mitt nya nattduksbord, fintfint.


En ny läslampa som sitter ovanför sängen.


Nya lådor att förvara saker i, mycket finare och bättre. Det är dom vitrandiga som är nya.


En ny dvdhylla, dom andra var fulla :)


Den fina ljuslyktan jag köpte på Indiska i veckan, som nu sitter i mitt fönster:)


Den nya lampan som jag också köpte på Indiska.


En hylla med en massa ljus och kaktusar från IKEA, som sitter ovanför min tv.

Har plats för en massa ljus och sånt nu, jättenöjd med allt är jag också:) Känns skönt och roligt att fräscha upp sitt rum ibland.

Nu ska jag ta ut marsvinen, därefter dricka mitt nya te som jag köpte, med smaken päron/grädde.

Kommentarer
Postat av: louise ottosson

haha det bev en ny dvd hylla som jag tyckte :)

vad kostar en sån?

pusssssssssaknardig <3

2008-12-30 @ 20:12:54
URL: http://yazminaas.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback