Jordbävning!!!!!!!!

Godmorgon på er!

Jag och mamma vaknade nyss, hela sängen vibrerade. Jag trodde först jag drömde men det gjorde jag inte. Det var troligen en jordbävning för hela Skåne har drabbats. Vi sitter nu här och lyssnar på radio för att få vidareinformation. Jag ringde min mormor också direkt efter jag hade gått upp och hon hade känt likadant!

Skitläskigt. Det är bara sånt som händer i Thailand, inte i lilla Skåne. Som tur är ska jag inte till skolan idag, så det blir att stanna hemma.. man vågar ju inte röra sig. Nej usch vad läskigt detta var.

Var du med om samma sak?

Kommentarer
Postat av: Sara

Nä som tur var . Bor inte i Skåne men synd att skåne drabbades av det :/

2008-12-16 @ 09:49:39
URL: http://sarabutterfly.bloggspace.se
Postat av: mrbL

yes, vaknade av samma sak men somnade vidare igen..

2008-12-16 @ 10:06:00

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback