Godmorgon!

Klockan är inte ens 9 och jag är redan vaken, men det är kanske inte så konstigt eftersom jag satte alarmet på 08.45, haha:) Bäst att göra det när man har en massa saker man ska hinna med, så man inte sover bort hela dagen. Idag ska vi som sagt göra lite saker, om någon timme eller sådär ska jag ner till min morbror och städa, därefter vidare till stan där jag ska köpa nytt sorts te och därefter titta på en gardin i stan. Sen bär det av till IKEA i Malmö, där jag hoppas jag hittar nya möbler.

Lovar att fota allt när vi kommer hem igen:) Ha en bra dag.

Ps. Fick en kommentar om när jag ska skriva en ny berättelse, tyvärr vet jag inte det.. har ingen på lager. Man måste både ha tid och fantasi, tid har jag men för tillfället inga idéer, men jag lovar att börja skriva något när jag får det :) Ds.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback