Dagens schema

Kan ju berätta lite om min dag så ni vet vad som ska ske:) Slutade skolan vid halv 11, ganska svår uppgift vi fick idag.. så det var därför det tog så pass lång tid.

Har suttit och fixat med bloggen nu som sagt, samtidigt som jag lyssnar på julmusik:) Det är ju ändå trots allt 1 december idag, bara 23 dagar kvar till Julafton. Helt sjukt, snart är det 2009 också. Om 2 år tar jag alltså studenten!!! Undrar om jag bloggar då också, allt kan hända:)

Nej usch vad jag pratar idag. Det som jag ska göra nu är iaf packa in en massa kläder som jag sålt på tradera och skicka iväg mail till vinnarna, så jag får lite pengar nu till allt julhandlande:)

Vi hörs senare, då kommer även dagens outfit.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback