Bloggberoende?!

Jag kom på mig själv nu att jag har skrivit en jäkla massa blogginlägg idag, helt otroligt. Men ni gillar ju när det är lite fart i mig, så det skadar kanske inte?:)

Men det är så konstigt, vissa dagar uppdaterar jag typ bara med två inlägg om hur dagen har varit och så men idag så jädrar då klickar vi på sparar och publisera hela tiden känns det som ;)

Har ju skrivit 12 inlägg idag, det är nog rekord;)


Men nu till frågan, gillar ni när det är så här mycket inlägg eller är det för mycket?


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej måååååång inlögg ska det vara, varje dag :)

mycket roligare att kika in på bloggen om det är något nytt varje gång.

och det är jätterolgit med listor och bilder!!och videobloggar!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-01 @ 20:44:24
Postat av: wilma

sv:okej men du ser ut som henne:Dkram

2008-12-01 @ 21:02:44
URL: http://wiilmaaa.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback