Wallander i Ystad!

Nu har vi kommit hem från Ystad. Åkte dit kl 12, gick och åt på ett ställe, blev en vegetarisk rätt för min del. Och vet ni vad vi såg på vägen dit? Jo avspärrning i Ystad, för där spelade dom in nya Wallander filmer :) Och jag som sa det igår att dom nog inte gjorde det nu under sommaren, men ack så fel jag hade ;) Så jag kommer känna igen den scenen sen när filmen kommer ut :) Ohh det skulle vara såå roligt och vara statist i Wallander :)

Iaf efter vi hade ätit gick vi runt i Ystad, åkte sånt turiståg som gick genom hela Ystad och sen köpte vi glass. Vid 4 tiden åkte vi hem, precis när vi satt oss i bilen så började det spöregna. Snacka om att ha tur med vädert :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kommer det nya Wallander filmer , va bra! : D

2008-08-08 @ 18:26:03
URL: http://carolinemode.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback