Ullared

Oj vad jag sugit på att uppdatera dessa två dagar jag varit borta från bloggen. Igår var jag med Belinda hela kvällen och hon sov över, så då hann jag inte. Jag fixade hennes naglar, åt, fixade ett armband till henne och grejade med en massa. Sen gick vi upp kl 6.15 för att åka till Ullared kl 8, herregud vad det har regnat idag, precis hela tiden. Uppe i Ullared var där jättelång kö, vi var pissvåta och allmänt irriterade men jag hittade faktiskt saker ändå :) Bla hårsaker, 10års kalender, hygiensaker och påslakan mm.

Jag har fotat en massa också, men det orkar jag faktiskt inte lägga upp nu. Kom hem för 50 minuter sen och har varit igång hela dagen så ni får snällt vänta :) Nu ska jag ta bort sminket och lägga mig i sängen och bara titta på film!

Kommentarer
Postat av: Mli

lyckad shoppingtur :)

2008-08-04 @ 19:58:04
URL: http://mliand.webblogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback