Tråkdag.

Sån bajs dag det är idag. Hatar måndagar och har gjort det i ngt år nu, hatar söndagar och måndagar, främst för att skolan är så tuff och att det inte händer ett skit. Har suttit här vid denna fyrkantiga sak nu sen jag kom hem från skolan, lär väl få glasögon innan jag är 20. Nej usch vad negativ jag är idag, men livet är fan svårt ibland.

Bilden kanske får utspela glädje, jag ler sällan så jag visar mina fula tänder, typ som Blondinbella. Men här är en iaf.

Jätteonödigt inlägg jag vet...



Update; Jag kom på att jag hade skrivit måndagar, jag trodde seriöst det var måndag idag. Jag blir fan rädd för mig själv:S

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ju inte nämna blondinbella mer :(

2008-08-26 @ 17:03:07

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback