Svar på kommentar.

Postat av: Adela Olsson

Okej, tjejen. Lär dig att diskutera. Menar du att vi trycker ner dig när vi inte tycker om blondinbella? Jag har mina åsikter om Isabella Löwengrip men de tänker jag inte dela med mig till dig. Jag skrev bara att du aldrig kommer att bli lik "blondinbella" Du är "fejk"blond (alltså ser håret annorlunda ut), ni har helt olika ansiktsformer, ögon, näsor. JAG förstår inte varför du blir upprörd.

2008-08-21 @ 19:42:25

Upp till bevis. För det första, mitt hår är inte "fejk" som du säger, jag har blonda slingor i mitt hår, det är allt. Jag är blond i mig själv. Jag menade inte över huvudtaget att jag var lik henne i ansiktet,ögonen näsorna osv. Jag menade sättet hur jag satt, posen osv.

Nu är det slutsnackat om detta!!!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag känner Elli väldigt bra och kan gå i god med att hon ÄR blondin:)

Det är inget fusk i det håret...förutom slingorna då.

Sätt in en bild på när du var liten Elli? Så blond du var då...hihi

2008-08-21 @ 20:26:27
URL: http://karolina82.bloggagratis.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback